NORMATIVA CURS 2020/21

Degut a la situació sanitària actual, aquest curs 2020/21 ens veiem obligats a fer modificacions en la nostra normativa, tant a nivell d’alumnes com de professors.

Normativa COVID-19 a l’acadèmia:

  • Si un alumne o professor té símptomes o febre haurà d’avisar immediatament i no realitzar la classe.
  • L’ús de la mascareta és obligatòria pels alumnes i els professors.
  • A l’entrada, cal netejar-se el peus.
  • L’inici de les classes es farà esglaonadament per evitar aglomeracions a recepció.
  • Les classes començaran i acabaran puntualment per evitar esperes. Els alumnes i professors no poden arribar amb més de 5 minuts d’antelació (en cas de que sigui necessari, confirmar prèviament per telèfon per assegurar que hi haurà un espai lliure on es puguin esperar).
  • No podran haver-hi més de 4 persones a recepció i s’haurà de mantenir sempre la distància de seguretat entre persones que no siguin de la mateixa família.
  • A classe, netejar-se les mans i quan s’acabi la classe, cada alumne haurà de netejar la taula i la cadira.
  • No es podrà fer servir material comunitari. Per tant és important que cada alumne i professor porti totes aquelles eines que necessitarà (ordinador, calculadora, bolígrafs, folis, etc.).

En cas de confinament:

  • Si un alumne ha d’estar confinat durant uns dies a casa es realitzaran les classes de forma online en el mateix horari i amb el mateix professor (si es volgués fer un canvi d’horari s’hauria de consultar prèviament i només es farà en cas de disponibilitat).
  • Si un professor ha d’estar confinat durant uns dies, l’alumne pot escollir entre mantenir el professor i fes les classes online o bé fer les classes de manera presencial amb un professor diferent.
  • En cas que un alumne no vulgui realitzar les classes online s’hauran d’abonar una quota de manteniment plaça de 5€/setmana.

Altra normativa:

  • En cas de voler anul·lar una classe sempre s’haurà de fer amb un mínim de 24 hores d’antelació o es cobrarà l’import de la classe.
  • En cas de que un alumne no es presenti a classe sense avisar prèviament, es cobrarà l’import de la classe.
  • En cas de que un alumne anul·li classes de manera reiterada, l’acadèmia es reserva el dret de cancel·lar les classes d’aquest alumne o de fer-li un canvi d’horari o de professor.
  • En cas de que un alumne vulgui fer un canvi d’horari, sempre s’haurà de fer amb un mínim de 24 hores d’antelació i no es pot assegurar que es mantindrà el professor assignat.
  • En cas de que un professor no pugui realitzar una classe, l’alumne podrà escollir entre realitzar la classe amb un altre professor, fer un canvi d’hora (sempre que el professor tingui disponibilitat) o anul·lar la classe sense cap cost.
  • El pagament de les classes es pot fer de manera individual o de forma agrupada a final de setmana o de mes. Es podrà fer presencialment (en efectiu o amb targeta) o per transferència bancària.