A partir d’ara, comptarem amb l’ajuda d’una psicopedagoga per poder oferir als alumnes i famílies que ho demanin, serveis d’acompanyament i orientació

Després d’una primera entrevista, que ens ajudarà a conèixer quines són les seves necessitats i dificultats, s’establirà una línia de treball conjunta amb l’acadèmia, la família i la psicopedagoga. 

Es tracta d’un reforç conjunt entre l’acadèmia i psicopedagoga, pensat per a millorar i reduïr les dificultats que mostrin els alumnes.

De forma paral·lela, es donarà suport a les famílies que ho necessitin per a que puguin saber com ajudar als alumnes amb les seves dificultats.

Es treballaran diferents tècniques d’estudi per ajudar als alumnes a tenir un estudi òptim segons les formes que més s’adapten per a ells. (tècniques visuals, mapes mentals, esquemes,…). 

Per aquells alumnes que estiguin diagnosticats amb dificultats d’aprenentatge (dislèxia, tda, tdah, etc.), es farà un seguiment profund de la seva evolució. Es treballarà conjuntament amb la família i l’escola per tal d’unificar esforços i fer un bon seguiment. 

Part del nostre alumnat no rendeix als exàmens de la mateixa forma que ho fa a classe. Els nervis, la pressió, etc. fan que no mostrin tot el que saben. Volem ajudar-los a canalitzar els nervis i a afrontar millor els exàmens.

Aquest servei està pensat per qualsevol alumne. No està dirigit només a aquells diagnosticats amb dificultats d’aprenentatge (dislèxia, tda, tdah, etc.), creiem que també es poden beneficiar d’aquesta figura alumnes amb desmotivació, amb dificultats per gestionar els nervis davant els exàmens, alumnes amb altes capacitats, i qualsevol alumne que vulgui una ajuda complementària per saber com enfocar els seus estudis.

Volver arriba